رکورد ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
بروزرسانی ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
وبکست:
“الگوریتم تولید محصول آموزشی“
Educational product generation algorithm
تولید محصولات آموزشی به کمک الگوریتمها یک روش جالب و مفید است!
برنامۀ آموزشی:
“الگوریتم تولید محصول آموزشی“
مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: “الگوریتم تولید محصول آموزشی“
مدرس: مجید سیفالعلمایی
مخاطبان: دانشجویان، فیلمنامهنویسان و فیلمسازان (از مبتدی تا حرفهای)
هدف: از جمله اهداف، آشنایی با تولید محصولات آموزشی به کمک الگوریتمها که یک روش جالب و مفید است!
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: ۲ ویدئو
مدت زمان: ۲۴ دقیقه ۰۷ ثانیه + ۰۸ دقیقه ۲۶ ثانیه
نوع دسترسی: بلافاصله پس از عضویت و ثبتنام، حضور در دوره با شرکت و دسترسی به تمام درسهای میسر میشود.
الگوریتم تولید محصولات آموزشی میتواند به صورت زیر باشد:
۱. تعیین هدف: ابتدا باید هدف و موضوع آموزش را مشخص کرد. این شامل تعیین موضوع، سطح دانش مخاطبان و هدف آموزشی میشود.
۲. تحلیل نیازها: نیازهای آموزشی مخاطبان را تحلیل کرده و مطمئن شوید که محتوا و روش آموزشی متناسب با این نیازهاست.
۳. تدوین محتوا: براساس هدف و نیازهای آموزشی، محتوای آموزشی مورد نیاز را تدوین کنید. این شامل متون، تصاویر، ویدیوها، تمرینها و سایر منابع آموزشی میشود.
۴. طراحی و توسعه: محتوای آموزشی را به یک قالب مناسب برای ارائه به مخاطبان تبدیل کنید. این میتواند شامل طراحی و توسعه وبسایت، اپلیکیشن، کتاب یا سایر وسایل آموزشی باشد.
۵. ارزیابی: پس از تهیه محتوا و توسعه محصول آموزشی، آن را ارزیابی کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازهای آموزشی مخاطبان برطرف شده است.
۶. تولید: پس از ارزیابی و اصلاح محتوا، محصول آموزشی نهایی تولید و منتشر میشود.
۷. بازخورد و بهبود: پس از ارائه محتوا به مخاطبان، بازخوردهای آنها را جمعآوری کرده و برای بهبود محتوا و روش آموزشی استفاده کنید.
این الگوریتم میتواند به صورت مرحلهای و تکراری اجرا شود تا محصولات آموزشی با کیفیت واقعی تولید شوند.
“الگوریتم تولید محصول آموزشی“
Educational product generation algorithm
تولید محصولات آموزشی به کمک الگوریتمها یک روش جالب و مفید است!
الگوریتمها میتوانند در تولید محتواهای آموزشی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. برای نمونه، الگوریتمها میتوانند در تنظیم سطح دشواری سوالات آزمون استفاده شوند، به گونهای که سوالات متناسب با دانش و توانایی هر دانشجو تولید شوند.
همچنین، الگوریتمها میتوانند در تولید محتواهای تعاملی برای آموزش استفاده شوند. برای مثال، الگوریتمها میتوانند در ایجاد سناریوهای آموزشی تعاملی برای کاربران مشارکت داشته باشند.
استفاده از الگوریتمها در تولید محصولات آموزشی میتواند بهبود قابل توجهی در کیفیت و محتوای آموزشها به همراه داشته باشد و البته نیازمند توجه به نظرات و بازخوردهای کاربران و فرآیندهای بازبینی است.
Educational product generation algorithm
“الگوریتم تولید محصول آموزشی”
بخش اول
«مدت: ۲۴:۰۷»
به روایت مجید سیفالعلمایی
مربی و مشاور فیلمنامهنویسی و فیلمسازی
از سیف دات آی آر
مهارت آموزی سینما روی خط
(دانشنامۀ آنلاین مطالعات سینمایی)
رکورد: ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱
در استودیو گلستان
Educational product generation algorithm
“الگوریتم تولید محصولات آموزشی“
بخش دوم
«مدت: ۰۸:۲۶»
به روایت مجید سیفالعلمایی
مربی و مشاور فیلمنامهنویسی و فیلمسازی
از سیف دات آی آر
مهارت آموزی سینما روی خط
(دانشنامۀ آنلاین مطالعات سینمایی)
رکورد: ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱
در استودیو گلستان
نسخۀ با کیفیت و کامل “وبکست” «الگوریتم تولید محصول آموزشی» که ۲۲ و ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد را هماکنون دریافت کنید.
۹۹,۰۰۰ تومان
Educational product generation algorithm
الگوریتم تولید محصول آموزشی ویدئو
بخش اول «مدت: ۲۴:۰۷»
الگوریتم تولید محصول آموزشی ویدئو
بخش دوم «مدت: ۰۸:۲۶»
توجه: برای استفاده از مطالب فیلم “وبکست” که با عنوان “الگوریتم تولید محصول آموزشی”، لازم است با هویت واقعی ثبت نام را انجام بدهید. این برنامۀ آموزشی فقط برای استفاده شخصی شما است. هر گونه انتشار مطالب این برنامه، پیگرد قانونی دارد. در صورت نقض قوانین، دسترسی دوره قطع و شکایت قانونی انجام خواهد شد. تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و فقط از سایتها، سرویسها و روشهای قانونی و مورد تایید استفاده میشود.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
نقد آنلاین فیلم «سگ کشی»
برنامۀ آموزشی:
نقد آنلاین فیلم “سگ کشی”
در گفتوگوی مستقیم تلفنی با بهرام بیضایی:
من نمیخواهم مرده به دنیا بیایم و مرده از دنیا بروم.
مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: نقد آنلاین فیلم “سگ کشی”
جلسه ۱۲۶ کانون تحلیلگران سینما ۱۳۸۶/۰۱/۲۶ آگاه فیلم
کارشناسان: رضا صابری، حسین عصاران و دانوش یزدانپناه و …
به اهتمام: مجید سیفالعلمایی
مخاطبان: دانشجویان، فیلمنامهنویسان و فیلمسازان (از مبتدی تا حرفهای)
هدف: از جمله اهداف، آشنایی با سینمای بهرام بیضایی و سبکشناسی آثارش با محوریت فیلم سگ کشی
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: ۱ ویدئو
مدت زمان: ۵۴ دقیقه ۴۵ ثانیه
نوع دسترسی: قابل مشاهده بلافاصله پس از خرید
نقد آنلاین فیلم «تریستانا» Tristana
برنامۀ آموزشی:
نقد آنلاین فیلم “تریستانا”
Tristana
مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: نقد آنلاین فیلم “تریستانا”
کارشناسان: استاد جواد اسحاقیان و دکتر علی خزاعیفر
مخاطبان: دانشجویان، فیلمنامهنویسان و فیلمسازان (از مبتدی تا حرفهای)
هدف: از جمله اهداف، آشنایی با سینمای لوئیس بونوئل و سبک سوررئالیسم با محوریت فیلم تریستانا tristana
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: ۳ ویدئو
مدت زمان: ۱ ساعت ۱۲ دقیقه ۵۰ ثانیه
نوع دسترسی: قابل مشاهده بلافاصله پس از خرید
نقد آنلاین فیلم «دارودستههای نیویورکی» یا «دارودسته نیویورکیها»
برنامۀ آموزشی:
نقد آنلاین فیلم
“دارودستههای نیویورکی / دارودسته نیویورکیها”
Gangs of New York
مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: نقد آنلاین فیلم “دارودستههای نیویورکی / دارودسته نیویورکیها”
کارشناسان: مهدی عرفانیان، دکتر علی خزاعیفر و استاد عبدالله کوثری
مخاطبان: دانشجویان، فیلمنامهنویسان و فیلمسازان (از مبتدی تا حرفهای)
هدف: از جمله اهداف، آشنایی با سینمای مارتین اسکورسیزی و سبک خاص وی با محوریت فیلم دارودستههای نیویورکی / دارودسته نیویورکیها Gangs of New York
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: ۱ ویدئو
مدت زمان: ۱ ساعت ۰۱ دقیقه ۰۳ ثانیه
نوع دسترسی: قابل مشاهده بلافاصله پس از خرید
نظرات
۹۹,۰۰۰ تومان
مجید سیفالعلمایی
مربی و مشاور فیلمنامهنویسی و فیلمسازیمن "مجید سیفالعلمایی" هستم، “مربی و مشاور فیلمنامهنویسی و فیلمسازی” از “سیفداتآیآر”. ماموریتم کمک به مشتاقان و فعالان سینمایی است تا بتوانند بهتر فیلمنامه بنویسند و اصولی فیلم بسازند، به روش کاملاً کاربردی و نتیجه محور.