رکورد ۱ شهریور ۱۴۰۰
بروزرسانی ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
بسته آموزش تدریجی آنلاین
«کتابشناسی فیلمنامهنویسی»
Bibliography screen writing
ویژۀ اعضای خاص
مشخصات محصول:
بسته آموزش تدریجی آنلاین
تعداد ویدئو: ۶۵ ویدئو
با فرمت: MP4
به مدت: حدود ۱۲۰ دقیقه
مخاطب: دانشجویان، فیلمنامهنویسان و فیلمسازان
هدف: از جمله اهداف، کتابشناسی فیلمنامهنویسی: “آشنایی هر چه بیشتر و بهتر با کتابهای سینمایی در شاخۀ «فیلمنامهنویسی» و بهکار بستن و تمرین کردن، تمرین کردن و باز هم تمرین کردن آنهاست.
به روایتِ مجید سیفالعلمایی مربی و مشاور فیلمنامهنویسی و فیلمسازی از “سیف دات آی آر” (دانشنامۀ آنلاین مطالعات سینمایی)
نوع دسترسی: قابل مشاهده و دسترسی بلافاصله پس از عضویت و خرید.
تریلر بعضی از جلسات «کتابشناسی فیلمنامهنویسی»:
معرفی کتاب “چگونه از هر چیزی فیلمنامه اقتباس کنیم؟” ویدئو
«مدت ۰۰:۵۹»
معرفی کتاب “حقیقت و زیبایی” ویدئو
«مدت ۰۰:۵۶»
معرفی کتاب “داستانگویی در سینما و تلویزیون” ویدئو
«مدت ۰۰:۳۳»
معرفی کتاب “راهنمای نگارش فیلمنامه” ویدئو
«مدت ۰۱:۱۱»
معرفی کتاب “سینما و روانپزشکی" ویدئو
«مدت ۰۱:۰۰»
معرفی کتاب “شناخت و تحسین هنر” ویدئو
«مدت ۰۱:۰۰»
معرفی کتاب “هنر سینما” ویدئو
«مدت ۰۰:۵۹»
بسته آموزش تدریجی آنلاین
«کتابشناسی فیلمنامهنویسی»
Bibliography screen writing
ویژۀ اعضای خاص
بسته آموزش آنلاین “کتابشناسی فیلمنامهنویسی” شامل هشت بخش + یک مقدمه + یک مؤخره است.
در این بسته آموزش تدریجی آنلاین ۵۳ کتاب برتر فیلمنامهنویسی به ترتیب حروف الفبا معرفی، تحلیل و بررسی میشود.
۴۹۹,۰۰۰ تومان
آکادِمی مهارتآموزی
بسته آموزشی آنلاین
“کتابشناسی فیلمنامهنویسی”
Cinema Academy
برای همه
Bibliography screen writing
کتابشناسی فیلم نامه نویسی ویدئو
پیش درآمد: «مدت ۰۰:۵۶»
نکاتی دربارۀ کتاب و کتابخوانی ویدئو
«مدت ۰۹:۵۰»
آشنایی با مدرس، دوره و درسهای “کتابشناسی فیلمنامهنویسی”: ویدئو
معارفه: «مدت ۰۸:۴۵»
آشنایی با دروس “کتابشناسی فیلمنامهنویسی” ویدئو
معرفی: «مدت ۱۰:۴۲»
آ – الف – ب – پ – ت – ث
ادبیات داستانی ویدئو
«مدت ۰۷:۵۷»
از فیلمنامه تا فیلم ویدئو
«مدت ۰۴:۴۹»
اقتباس ادبی در سینمای ایران ویدئو
«مدت ۰۳:۳۷»
بازیگری در قاب ویدئو
«مدت ۰۸:۰۸»
پژوهش ویدئو
«مدت ۰۳:۵۶»
تصویر ذهنی و جهان سینماتوگراف ویدئو
«مدت ۰۲:۵۴»
ج – چ – ح – خ
جنبههای رمان ویدئو
«مدت ۰۲:۵۴»
چگونه از هر چیزی فیلمنامه اقتباس کنیم؟ ویدئو
«مدت ۰۵:۰۳»
چگونه در ۲۱ روز فیلمنامه بنویسیم؟ ویدئو
«مدت ۰۳:۴۸»
چگونه فیلمنامه را بازنویسی کنیم؟ ویدئو
«مدت ۰۴:۰۱»
حقیقت و زیبایی – درسهای فلسفهی هنر ویدئو
«مدت ۰۴:۰۹»
خلق شخصیتهای ماندگار ویدئو
«مدت ۰۳:۰۷»
د – ذ – ر- ز – ژ
داستان، ساختار، سبک و اصول فیلمنامهنویسی ویدئو
«مدت ۰۳:۵۰»
داستانگویی در سینما و تلویزیون ویدئو
«مدت ۰۴:۳۸»
راه داستان؛ فن و روح نویسندگی ویدئو
«مدت ۰۳:۳۵»
راهنمای فیلمنامهنویس ویدئو
«مدت ۰۴:۰۸»
راهنمای نگارش فیلمنامه ویدئو
«مدت ۰۵:۰۶»
راهنمای نگارش گفتگو ویدئو
«مدت ۰۶:۲۲»
رساله فن شعر ارسطو ویدئو
«مدت ۰۴:۱۳»
روانشناسی برای فیلمنامهنویسان ویدئو
«مدت ۰۷:۱۰»
روند فیلمنامهنویسی ویدئو
«مدت ۰۶:۰۷»
زاویه دید در سینمای ایران ویدئو
«مدت ۰۴:۴۳»
س – ش – ص – ض
سینما و روانپزشکی: بررسی اختلالات روانپزشکی در فیلمهای سینمایی یک قرن اخیر سینمای جهان ویدئو
«مدت ۰۵:۲۹»
شناخت عوامل نمایش ویدئو
«مدت ۰۲:۳۱»
شناخت و تحسین هنر ویدئو
«مدت ۰۴:۵۶»
ط – ظ – ع – غ
عناصر داستان ویدئو
«مدت ۰۸:۱۴»
عناصر فیلمنامهنویسی ویدئو
«مدت ۰۳:۱۱»
ف – ق – ک – گ
فن سناریونویسی ویدئو
«مدت ۰۴:۰۳»
فن نمایشنامهنویسی ویدئو
«مدت ۰۶:۱۱»
فن نمایشنامهنویسی ویدئو
«مدت ۰۹:۰۶»
فیلمسازی ویدئو
«مدت ۰۷:۴۱»
فیلمنامه اقتباسی ویدئو
«مدت ۰۴:۱۰»
فیلمنامهنویس از نگاه فیلمنامهنویس ویدئو
«مدت ۰۲:۴۲»
فیلمنامهنویسی (۱ و ۲) ویدئو
«مدت ۰۷:۰۹»
فیلمنامهنویسی ویدئو
«مدت ۰۶:۱۹»
فیلمنامهنویسی پیشرفته ویدئو
«مدت ۱۳:۳۴»
فیلمنامهنویسی متفاوت (کسست موفق از قواعد) ویدئو
«مدت ۰۶:۰۳»
فیلمنامهنویسی: برانگیختن احساس ویدئو
«مدت ۰۴:۰۱»
قصّهنویسی ویدئو
«مدت ۰۹:۵۷»
گرافیک در عنوانبندی فیلم ویدئو
«مدت ۰۴:۱۷»
ل – م – ن
ماهیت سینما ویدئو
«مدت ۰۴:۳۲»
مقدمهای بر فیلمنامهنویسی و کالبدشکافی یک فیلمنامه ویدئو
«مدت ۰۴:۴۰»
میزانسن در سینما ویدئو
«مدت ۰۲:۲۴»
نگارش فیلمنامه داستانی ویدئو
«مدت ۰۲:۵۹»
نگارش فیلمنامه داستانی ویدئو
«مدت ۰۴:۵۲»
نگارش فیلمنامه کوتاه ویدئو
«مدت ۰۳:۳۸»
نمایش در ایران ویدئو
«مدت ۰۳:۰۰»
نویسندگی برای سینما و تلویزیون ویدئو
«مدت ۰۳:۴۸»
و – ه – ی
هنر چیست؟ ویدئو
«مدت ۰۳:۳۰»
هنر داستاننویسی ویدئو
«مدت ۱۱:۴۹»
هنر سینما (دیوید بوردول + کریستین تامسون) ویدئو
«مدت ۱۲:۰۳»
هنر سینما (رالف استیونسون + ژان آر دبری) ویدئو
«مدت ۰۸:۱۵»
ویژهنامه فیلمنامهنویسی – فارابی ویدئو
«مدت ۰۴:۱۸»
Bibliography screen writing
جمعبندی و نتیجهگیری ویدئو
«مدت ۰:۰»
آزمون Quiz کوئیز
آزمون آنلاین پایان دوره
توجه:
برای استفاده از محتوای “بسته آموزش تدریجی آنلاین”
با عنوان «کتابشناسی فیلمنامهنویسی»،
لازم است با هویت واقعی ثبت نام را انجام بدهید.
این برنامۀ آموزشی فقط برای استفاده شخصی شما است.
هر گونه انتشار مطالب این برنامه، پیگرد قانونی دارد.
در صورت نقض قوانین، دسترسی دوره قطع و شکایت قانونی انجام خواهد شد.
تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و فقط از سایتها، سرویسها و روشهای قانونی و مورد تایید استفاده میشود.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
بزرگترین قانون در فیلمنامهنویسی چیست؟
وبکست آموزشی و تخصصی:
“بزرگترین قانون در فیلمنامهنویسی چیست؟“
What is the biggest rule in screenwriting?
مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: وبکست آموزشی و تخصصی “بزرگترین قانون در فیلمنامهنویسی چیست؟“
What is the biggest rule in screenwriting?
مدرس: مجید سیفالعلمایی
مخاطبان: دانشجویان و مدرسان فیلمنامهنویسی و فیلمسازی و نیز فعالان هنری (از مبتدی تا حرفهای)
هدف: از جمله اهداف این نکته که بزرگترین قانون در فیلمنامهنویسی ممکن است به شکلهای مختلفی توصیف شود، اما یکی از مهمترین اصول در این زمینه “نمایش و نه گفتوگو” است.
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: ۱ ویدئو
مدت زمان: ۰۰:۱۱:۰۴
نوع دسترسی: قابل مشاهده بلافاصله پس از خرید
سبکهای سینمایی (وبکست)
وبکست آموزشی و تخصصی:
“سبکهای سینمایی”
Cinematic Styles
مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: وبکست آموزشی و تخصصی “سبکهای سینمایی” Cinematic Styles
کارشناس: مجید سیفالعلمایی
مخاطبان: دانشجویان و مدرسان فیلمنامهنویسی و فیلمسازی و نیز فعالان هنری (از مبتدی تا حرفهای)
هدف: از جمله اهداف تمرکز بر این اصل که سبکهای سینمایی مختلفی وجود دارند که هر کدام با ویژگیها و خصوصیات خود شناخته میشوند.
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: ۱ ویدئو
مدت زمان: ۰۰:۱۶:۱۱
نوع دسترسی: قابل مشاهده بلافاصله پس از خرید
نقد آنلاین فیلم «Z»
برنامۀ آموزشی:
نقد آنلاین فیلم “Z“
مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: نقد آنلاین فیلم “Z” (زی – زد)
کارشناسان: حسین عصاران، دانوش یزدانپناه، علی باقرلی، افشین پویان، و …
مخاطبان: دانشجویان، فیلمنامهنویسان و فیلمسازان (از مبتدی تا حرفهای)
هدف: از جمله اهداف، آشنایی با سینمای “کوستا گاوراس” کارگردان یونانیالاصل و آثارش با محوریت فیلم “Z” (زی – زد)
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: ۱ ویدئو
مدت زمان: ۱ ساعت ۱۰ دقیقه ۵۶ ثانیه
نظرات
۴۹۹,۰۰۰ تومان
مجید سیفالعلمایی
مربی و مشاور فیلمنامهنویسی و فیلمسازیمن "مجید سیفالعلمایی" هستم، “مربی و مشاور فیلمنامهنویسی و فیلمسازی” از “سیفداتآیآر”. ماموریتم کمک به مشتاقان و فعالان سینمایی است تا بتوانند بهتر فیلمنامه بنویسند و اصولی فیلم بسازند، به روش کاملاً کاربردی و نتیجه محور.