فرزاد مؤتمن
با “هفت پرده” (۱۳۷۹) علاقهاش را به سینمای اروپا- و بهطور خاص روبر برسون- به نمایش گذاشت.
فیلمی که دارای فضایی سرد و بازیهایی بدون احساس در چهره است.
با شبهای روشن و در قالب داستانی عاشقانه، جنبههای دیگری از این علاقه را گسترش داد که شامل ارتباط انسانی و فضاسازی بود.
گرچه در چند اثر بعدیاش تا حدودی از این روند خارج شد اما همچنان این توجه در شیوهی کارگردانی و قابهای تصویریاش قابل پیگیری است و اما در فیلم “صداها” (۱۳۸۶) منتظر میمانیم.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
ژان پل سارتر
شیخ فریدالدین محمد عطار نیشابوری
شیخ فریدالدین عطار نیشابوری
ملیحه خاکنه
رضا جوان
کودکی؛ در کوچهگردیها و جستن تعزیهگردانها و معرکهگران و خیمهشببازان
نوجوانی؛ مرکز آموزش تئاتر خراسان ۴۹-۱۳۴۸ زیرنظر استاد دکتر “محمدعلی لطفیمقدم” و آشنایی با مردان و زنان بزرگ تئاتر.
فارغالتحصیل از دانشکدهی زندگی و تحقیق در فرهنگ ترکمن. انتشار کتاب “ایلرمان”
فارغالتحصیل دورهی فشردهی دانشکدهی هنرهای دراماتیک؛ بازیگری، کارگردانی و ادبیات نمایشی زیرنظر دکتر “رکنالدین خسروی”.
شروع فعالیت: ۱۳۴۹ فارغالتحصیل دومین دوره مرکز آموزش تئاتر خراسان
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.