
کانون هنر صبا
این کانون در دهه ی هفتاد در مشهد واقع در خیابان سناباد توسط مهدی صباغی – از هنرمندان خوب کشورمان و بازیگر تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما – تاسیس شد.
کلاس های بازیگری، کارگردانی، فیلم نامه نویسی، طراحی، نقاشی، سفالگری در این کانون برگزار می شد و در آن زمان کانون هنر صبا یکی از معدود مراکزی بود که در مشهد به آموزش بازیگری و کارگردانی تئاتر می پرداخت. هنرمندانی از کانون هنر صبا به عرصه سینما و تئاتر حرفه ای راه یافتند.
ملیحه خاکنه

محمد روزبهی – فریدون صلاحی – مهدی صباغی – احمد میربازل –
پستهای مرتبط
20 مهر 1404
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.