متروپل کیمیائی ……
دیشب متروپل رو دیدم، کلا یاد علی جواهری (ملقب به فرزاد) عزیز بودم. یادش بخیر، وقتی همه در مقابل ساختههای کیمیایی گارد میگرفتن و میخندیدن، من و علی همیشه از تماشای فیلماش لذت میبردیم و اصلا انکار نمیکردیم که حس و حال و فضای کاراشو دوست داریم و از دیدن بعضی صحنههاشم بسیار لذت میبریم. میدونستیم که داریم اثر مهملی رو میبینیم اما دل میدادیم به دیالوگها و استاد دهقان هم هرچه کرد که اسطوره کیمیایی رو توی ذهن ما بشکنه من و علی به هم نگاه میکردیم و میخندی…
مسعود سعیدی
دیشب متروپل رو دیدم، کلا یاد علی جواهری (ملقب به فرزاد) عزیز بودم. یادش بخیر، وقتی همه در مقابل ساختههای کیمیایی گارد میگرفتن و میخندیدن، من و علی همیشه از تماشای فیلماش لذت میبردیم و اصلا انکار نمیکردیم که حس و حال و فضای کاراشو دوست داریم و از دیدن بعضی صحنههاشم بسیار لذت میبریم. میدونستیم که داریم اثر مهملی رو میبینیم اما دل میدادیم به دیالوگها و استاد دهقان هم هرچه کرد که اسطوره کیمیایی رو توی ذهن ما بشکنه من و علی به هم نگاه میکردیم و میخندی…
مسعود سعیدی
پستهای مرتبط
6 دی 1404
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.