سلام!
امروز برای کاری به مجتمع امام رضا رفته بودم.
رضا صابری را دیدم.
یکی – دو ساعتی با هم بودیم.
یک گپ دوستانه داشتیم که ضبط شد.
تعدادی عکس هم برداشته شد.
عکس ها به انضمام گفتگوی بیست و پنج دقیقه ای به زودی در سایت رادیو توس قابل دسترس خواهد بود.
?

یک عکس نمادین از
رضا صابری
امروز ظهر
پارک ملت
یکشنبه ۳ آبان ۹۴
پستهای مرتبط
27 خرداد 1405
25 خرداد 1405
21 خرداد 1405
20 خرداد 1405
19 خرداد 1405
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.