ملاقات من با عربلین نازنین
امروز فرصتی حاصل شد که پس از چند روز مجددا خلیل عربلین را ببینم
چهارشنبه هفته پیش بعد از سالیان آقای عربیلین را دیدم کمی با هم گپ زدیم بنا شد با من تماس بگیرد که نگرفت و امروز هم را دیدیم و ساعتی برایم از موزه کبریتش گفت زیر آفتاب ده تا یازده صبح دوشنبه
دلم نیامد این دیدار را با شما در میان نگذارم و امیدوار در آینده خبرهای عالی و البته مشروح را با شما در میان بگذارم
توجه تان را به تعدادی تصاویر جلب می کنم
موزه کبریت در مشهد/عکس
پستهای مرتبط
27 خرداد 1405
25 خرداد 1405
21 خرداد 1405
20 خرداد 1405
19 خرداد 1405
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
