جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • آموزش روی خط
    • فیلم‌سازی
    • فیلم‌نامه‌نویسی
    • نویسندگی
    • عکاسی
  • آموزش آنلاین
    • آموزش راهبردی
    • فن تدریس
    • تک‌درس‌گفتارهای سینمایی
    • عضویت الماسی
  • آموزش رایگان
    • هنر انتخاب
    • کتاب‌های ما
    • عکاسی و فیلم‌سازی با موبایل
    • سینمای جوان، از دیروز تا فردا
  • بلاگ
    • دمو
    • الماسی
    • تی وی توس
    • شرح احوال
    • مقاله – یادداشت
    • کانون تحلیل‌گران سینما
  • خوبه بدونید
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • مدیر مسئول
    • مجید سیف‌العلمایی
    • مدرسان
    • قوانین و مقررات
    • سیاست حریم خصوصی
«مجید سیف‌العلمایی» هستم، «مربی و مشاور فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم‌سازی» از «سیف‌دات‌آی‌آر». ماموریتم کمک به مشتاقان و فعالان سینمایی است تا بتوانند بهتر فیلم‌نامه بنویسند و اصولی فیلم بسازند، به روش کاملاً کاربردی و نتیجه محور.
  • 05135420705
  • sayfdotir@gmail.com
  • محصولات آموزشی
  • تماس با ما
  • پرداخت / تسویه حساب
SAYF.IR
  • خانه
  • آموزش روی خط
    • فیلم‌سازی
    • فیلم‌نامه‌نویسی
    • نویسندگی
    • عکاسی
  • آموزش آنلاین
    • آموزش راهبردی
    • فن تدریس
    • تک‌درس‌گفتارهای سینمایی
    • عضویت الماسی
  • آموزش رایگان
    • هنر انتخاب
    • کتاب‌های ما
    • عکاسی و فیلم‌سازی با موبایل
    • سینمای جوان، از دیروز تا فردا
  • بلاگ
    • دمو
    • الماسی
    • تی وی توس
    • شرح احوال
    • مقاله – یادداشت
    • کانون تحلیل‌گران سینما
  • خوبه بدونید
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • مدیر مسئول
    • مجید سیف‌العلمایی
    • مدرسان
    • قوانین و مقررات
    • سیاست حریم خصوصی
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

SAYF.IR > بلاگ > تی وی توس > دموی «بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟»

دموی «بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟»

27 تیر 1404
ارسال شده توسط مجید
تی وی توس، دمو
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
انتشار 27 تیر 1404
بروزرسانی 26 تیر 1404

دموی «بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟»

این برنامه برای افراد مصمم و با اراده طراحی شده است!

وبکست آموزشی و تخصصی: 
“بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟“

What is the biggest rule in screenwriting?

مشخصات محصول آموزشی:
عنوان: وبکست آموزشی و تخصصی “بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟“

What is the biggest rule in screenwriting?

مدرس: مجید سیف‌العلمایی
مخاطبان: دانشجویان و مدرسان فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم‌سازی و نیز فعالان هنری (از مبتدی تا حرفه‌ای)
هدف: از جمله اهداف این نکته که بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی ممکن است به شکل‌های مختلفی توصیف شود، اما یکی از مهمترین اصول در این زمینه “نمایش و نه گفت‌وگو” است.
فرمت آموزش: روی خط MP4
تعداد ویدئو: 1 ویدئو
مدت زمان: 00:11:04
نوع دسترسی: بلافاصله پس از عضویت و پرداخت شهریه، امکان شرکت و حضور در کلاس فراهم و دسترسی به تمام درس‌ها و محتوای دوره میسر می‌شود.

وبکست آموزشی و تخصصی:

«بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟»

What is the biggest rule in screenwriting?

«مدت 11:04»
به روایت مجید سیف‌العلمایی
مربی و مشاور فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم‌سازی
از سیف دات آی آر
مهارت آموزی سینما روی خط
(دانشنامۀ آنلاین مطالعات سینمایی)
رکورد: دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹
در استودیو یاسمن

هرگز از یادگیری دست نکشید.

“مستر کلاس تبیین سناریونویسی“

مستر کلاس تبیین سناریونویسی یک برنامه آموزشی است که به شما کمک می‌کند تا نحوه نوشتن یک سناریو برای فیلم، تلویزیون یا حتی بازی ویدیویی را یاد بگیرید.

این برنامه شامل مباحث مختلفی از جمله ساختار سناریو، توسعه شخصیت، دیالوگ‌نویسی، ایجاد تنش و تغییرات در داستان و دیگر موارد مرتبط است.

در این برنامه، شما تا حدودی با اصول و تکنیک‌های نوشتن آشنا می‌شویذ.

نگرش در حکم همه‌چیز است!

«بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟»

بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی ممکن است به شکل‌های مختلفی توصیف شود، اما یکی از مهمترین اصول در این زمینه “نمایش و نه گفت‌وگو” است. به عبارت دیگر، نویسنده باید توانایی داشته باشد تا داستان را به‌صورت تصویری و از طریق اقدامات و رفتار شخصیت‌ها نشان دهد، به‌جای اینکه اطلاعات را به‌صورت مستقیم به خواننده یا تماشاگر ارائه کند.

این اصل به‌معنای این است که نویسنده باید از طریق اقدامات، صحنه‌ها، توصیفات و رفتار شخصیت‌ها داستان را به تصویر کشیده و احساسات و ایده‌ها را به‌صورت غیرکلامی منتقل کند. این امر به خواننده یا تماشاگر اجازه می‌دهد تا خودش از طریق تجربه داستان به نتیجه‌ای برسد و به‌جای اینکه همه‌چیز به او گفته شود، خودش از آن پیدا کند.

این اصل مهم در فیلم‌نامه‌نویسی به کمک ایجاد تصاویر زنده و جذاب و همچنین ایجاد ارتباط عمیقتر بین تماشاگر و داستان می‌آید.

«بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟»

بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی این است که داستان باید درگیر کننده باشد. این به معنای آن است که شخصیت‌ها، کنش‌ها، و منطق داستان باید با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند و حس کنجکاوی و هیجان را در بین تماشاگران ایجاد کنند.
به عبارتی دیگر، فیلم‌نامه‌نویس باید بتواند شخصیت‌های قوی خلق کند که در جریان داستان تکامل یابند و مشکلات و چالش‌های واقعی را تجربه کنند. همچنین، ساختار داستان باید به گونه‌ای باشد که تماشاگر را تا پایان درگیر کند و به او احساس رضایت بدهد.
در نهایت، داستان باید با احساسات تماشاگران ارتباط برقرار کند و مسائلی را مطرح کند که برای آنها معنادار باشد.

نسخۀ با کیفیت و کامل برنامۀ آموزشی - تخصصی «بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟» که روز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ برگزار شد را هم‌اکنون دریافت کنید.

مدرسه فیلم‌نامه‌نویسی Screenwriting school

هنر اگر چه نان نمی‌شود، اما شراب زندگی است.

مدرسه فیلمنامه نویسی
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

دموی «بزرگترین قانون در فیلم‌نامه‌نویسی چیست؟»

«مدت 01:20»

آموزش, آنلاین, ایده, تخصصی, تدریس, داستان, داستان فیلم, روش, روی خط, زبان سینما, سوژه, سینما, شخصیت, فیلم, کارامد, مجید سیف العلمایی, مکان, موضوع, نگارش, نمایش, وبکست

محصولات و دوره‌های آموزشی آنلاین:
عضویت الماسی

عضویت الماسی

روی خط (آنلاین)
بدون امتیاز 0 رای
مجید سیف‌العلمایی
صدها دقیقه
3,900,000 تومان
عوامل سازندۀ یک فیلم

ترم آموزش آنلاین “عوامل سازنده یک فیلم”

روی خط (آنلاین)
بدون امتیاز 0 رای
مجید سیف‌العلمایی
حدود 75 دقیقه
1,900,000 تومان
100%تخفیف
کتاب‌های ما

کتاب‌های من

روی خط (آنلاین)
بدون امتیاز 0 رای
مجید سیف‌العلمایی
حدود 50 دقیقه
1,900,000 تومانرایگان!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
برچسب ها: آموزشآنلاینایدهتخصصیتدریسداستانداستان فیلمروشروی خطزبان سینماسوژهسینماشخصیتفیلمکارامدمجید سیف العلماییمکانموضوعنگارشنمایشوبکست
درباره مجید

"مجید سیف‌العلمایی" هستم، “مربی و مشاور فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم‌سازی” از “سیف‌دات‌آی‌آر”. ماموریتم کمک به مشتاقان و فعالان سینمایی است تا بتوانند بهتر فیلم‌نامه بنویسند و اصولی فیلم بسازند، به روش کاملاً کاربردی و نتیجه محور.

نوشته‌های بیشتر از مجید
قبلی معرفی نقد آنلاین فیلم «چه کسی امیر را کشت؟»
بعدی دموی معرفی کتاب «جنبه‌های رمان»

پست‌های مرتبط

تدوین فیلم

6 آذر 1404

«اصلاح رنگ و صدا در تدوین»

مجید
ادامه مطلب
شاهکارهای سینمایی

5 آذر 1404

واکاوی فیلم «پدرخوانده»

مجید
ادامه مطلب
شاهکارهای سینمایی

3 آذر 1404

واکاوی فیلم «کوایدان»

مجید
ادامه مطلب
شاهکارهای سینمایی

1 آذر 1404

واکاوی فیلم «رستگاری در شاوشنک» 

مجید
ادامه مطلب
کی و کجا فیلم نامه بنویسیم؟

30 آبان 1404

«سه ستون یک زندگی ایده‌آل» برایان تریسی

مجید
ادامه مطلب
شاهکارهای سینمایی

29 آبان 1404

معرفی و تاویل فیلم «آخرین وسوسهٔ مسیح» B

مجید
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
آخرین نوشته‌ها
  • «اصلاح رنگ و صدا در تدوین» 6 آذر 1404
  • واکاوی فیلم «پدرخوانده» 5 آذر 1404
  • حفاظت شده: چه باید بکنم؟ 4 آذر 1404
  • واکاوی فیلم «کوایدان» 3 آذر 1404
  • حفاظت شده: تک‌درس‌گفتار سینمایی: «دریچه‌ای به جهان سینما» 2 آذر 1404
دسته‌ها
تک‌درس‌گفتارهای سینمایی

تک‌درس‌گفتارهای سینمایی

تمرین کن!

logo-samandehi

ارتباط با ما در واتساپ یا تلگرام هم‌اکنون.

توجه:

برای استفاده از محتوای آموزشی، لازم است با هویت واقعی ثبت نام انجام دهید. این برنامه‌های آموزشی فقط برای استفاده شخصی شماست. هر گونه انتشار محتوای این برنامه، پیگرد قانونی دارد.

تمامی حقوق معنوی و مادی "سیف دات آی آر" ("مربی و مشاور فیلم‌سازی") متعلق به "مجید سیف العلمایی" بوده که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید. ©1404
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید